دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز

tehranrooz.blog.ir

دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز

tehranrooz.blog.ir

دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

با 15 خودروی لوکس و گران‌ قیمت آشنا شوید

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

«فلوید می‌ودر» (Floyd Mayweather)، بوکسور حرفه‌ای آمریکایی 15 خودروی لوکس‌اش را به حراج گذاشته. در این مطلب می‌توانید با اتومبیل‌های می‌ودر، مشخصات‌ و قیمت‌شان آشنا شوید.

«فلوید می‌ودر» (Floyd Mayweather)، یک بوکسور حرفه‌ای آمریکایی است که تا کنون افتخارات زیادی را در سطوح مختلف بین‌المللی کسب کرده. فلوید علاقه‌ی زیادی به نشان دادن زندگی لوکس‌اش در شبکه‌های مجازی، خصوصا اینستاگرام داد. به‌همین خاطر هم از طرفداران پروپاقرص فلوید پنهان نیست که او علاقه‌ی زیادی به جمع‌آوری خودرو‌های سوپر اسپرت میلیون دلاری دارد. در پارکینگ شخصی فلوید، رده‌بالاترین خودرو‌های جهان از جمله «بوگاتی» (Bugatti)، «بنتلی» (Bently)، «رولز-رویس» (Rolls-Royce)، «فراری» (Ferrari) و«لامبورگینی» (Lamborghini) پارک شده‌اند. 
در اوایل سال جاری، فلوید تصویری از سه خودروی بوگاتی ویرون خود به ارزش 6.2 میلیون دلار در اینترنت منتشر کرد. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید تنها 450 دستگاه از این بوگاتی تولید شده است. فلوید این سه بوگاتی را از شرکت Fusion Luxury Motors که در شمال شهر لس‌آنجلس واقع ‌شده (یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های خودرو‌های لوکس در جهان) خریداری کرده است. یکی از سهام‌داران شرکت فیوژن، بر این باور است که کار کردن با فلوید، یکی از بهترین و مهم‌ترین اتفاقات تاریخ این شرکت به‌شمار می‌رود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده طی چند ماه گذشته، فلوید 39 خودروی لوکس را از این شرکت خریداری کرده است. به‌همین خاطر هم  به‌احتمال ‌زیاد تا به امروز این رقم به 40 یا 41 دستگاه رسیده است. در این‌جا قصد داریم 15تا از گران‌قیمت‌ترین خودرو‌های موجود در کلکسیون فلوید را مورد بررسی قرار دهیم.


15- خودروی لامبورگینی گالاردو مدل 2008 اسپایدر. رنگ بدنه‌ی خارجی این خودرو زرد است و پوشش داخلی آن را چرم زرد و مشکی تشکیل داده. این خودرو از یک موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری V شکل با توان خروجی 560 اسب بخار بهره می‌برد. لامبورگینی گالاردو تنها در 3.8 ثانیه، می‌تواند به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. قیمت تعیین‌شده توسط فلوید برای این خودرو 159 هزار دلار یعنی چیزی حدود 525 میلیون تومان است.


14- «لینکلن کونتیننتال» (Lincoln Continental) یک خودروی لوکس و بسیار قدیمی است که در سال 1956 میلادی تولید شده. پوشش داخلی این خودرو از چرم طبیعی ساخته‌ شده است. در نظر داشته باشید که تولید این خودرو سال‌ها پیش متوقف‌ شده است؛ در نتیجه لوازم جانبی آن در بازار موجود نیست. این موضوع می‌تواند نگهداری این خودرو را بسیار دشوار کند. قیمت تعیین ‌شده توسط فلوید برای این خودرو 179 هزار دلار یعنی حدود 590 میلیون تومان است.


13- رولز-رویس 2014 نقره‌ای. این خودرو تنها رولز-رویس مدل گوستی است که در لیست فروش شرکت فیوژن قرار دارد. محدود بودن تولید این مدل از رولز-رویس، قیمت آن را به‌شدت افزایش داده است. قیمت تعیین‌شده توسط فلوید برای این خودرو 219 هزار دلار، معادل 725 میلیون تومان است.


12- فراری 458 ایتالیا، مدل 2011. این خودرو از یک موتور 8 سیلندر V شکل به همراه یک جعبه‌دنده‌ی 8 دنده‌ای بهره می‌برد. بدنه‌ی خارجی این خودرو سرمه‌ای است و موتور‌ آن در قسمت پشتی خودرو قرار گرفته است. قیمت تعیین‌ شده توسط فلوید برای این خودرو 229 هزار دلار یعنی چیزی حدود 775 میلیون تومان است.


11- شورلت کوروت کلاسیک مدل 1957. تنها 101 دستگاه از این خودرو تولید شده است. طراحی داخلی این خودرو بسیار لوکس بوده و پوشش داخلی آن از چرم شیری‌ رنگ تشکیل ‌شده. قیمت تعیین‌ شده برای این خودرو 229 هزار دلار معادل 775 میلیون تومان است.


10- فورد تاندربرد مدل 1957. تا به امروز تنها 205 دستگاه از مدل سوپر شارژر این خودرو در جهان تولید شده است. در نظر داشته باشید که این فورد تاندربرد فلوید، یکی از همین 205 دستگاه است. قیمت تعیین ‌شده توسط فلوید برای این خودرو 229 هزار دلار یعنی حدود 775 میلیون تومان است.


9- فراری 458 ایتالیا مدل 2012 کانورتبل. رنگ بدنه‌ی خارجی 458 ایتالیا قرمز است که بر خلاف دیگر خودرو‌های لیست، دو دستگاه از آن در لیست فروش فلوید  قرار گرفته است. این خودرو که مدل جدید‌تر با سقف متحرک فراری 458 ایتالیا مدل 2011 است؛ به قیمت 280 هزار دلار یعنی حدود 925 میلیون تومان برای هر کدام‌شان، در لیست فروش فلوید قرار گرفته‌اند.


8- فورد GT مدل 2006. این خودرو در اصل برای مسابقات شتاب 400 متر (Drag) طراحی ‌شده است. رنگ بدنه‌ی آن مشکی است و روی‌اش دو خط سفید رنگ که اصطلاحا به آن «اسپرت‌لاین» (Sportline) هم گفته می‌شود، کشیده شده. قیمت تعیین‌ شده فلوید برای این خودرو 300 هزار دلار یعنی حدود 990 میلیون تومان است.


7- فورد GT مدل 2006 نقره‌ای. تنها تفاوت این خودرو با مدل شماره‌ی 8 در رنگ بدنه‌ی آن است. در نتیجه قیمت تعیین ‌شده برای این خودرو همان 300 هزار دلار یعنی حدود 990 میلیون تومان است.


6 - فورد GT مدل 2006 سرمه‌ای. این مدل که گران‌قیمت‌ترین فورد GT در لیست فلوید به‌حساب می‌آید، از رنگ بدنه‌ی سرمه‌ای کروم بهره می‌برد. قیمت تعیین ‌شده‌ی فلوید برای این خودرو 320 هزار دلار یعنی حدود 1 میلیارد تومان است. لازم به ذکر است که طراحی بدنه‌ی فورد GT ظاهری ساده و اسپرت دارد و خبری از پوشش چرم و ظاهری لوکس نیست.


5- فراری دینو مدل 1973. این خودرو به‌صورت افتخاری توسط پسر «انزو فراری» (Enzo Ferrari) طراحی و ساخته ‌شده است. قیمت تعیین ‌شده فلوید برای این خودرو 359 هزار دلار یعنی حدود 1.2 میلیارد تومان است.


4- پلیموت کودا مدل 1971 نارنجی. این پلیموت که در دسته‌ی خودرو‌های قدرتی آمریکا قرار دارد؛ یکی از 59 پلیموت تولید شده با موتور چهار دنده‌ی HEMI در جهان است. قیمت تعیین ‌شده فلوید برای این خودرو 529 هزار دلار یعنی حدود 1 میلیارد و 745 میلیون تومان است.


3- فراری 250 اروپا مدل 1953. این خودرو که در دسته‌ی لوکس شرکت فراری قرار دارد، یک خودروی نایاب به‌حساب می‌آید. چرا که حدود 50 سال است که تولید آن متوقف ‌شده. قیمت فراری 250 با دیگر خودرو‌های موجود در لیست فلوید تفاوت چشم‌گیری دارد؛ طوری که متقاضیان این خودرو باید 2.29 میلیون دلار یعنی حدود 7.5 میلیارد تومان برای خرید آن پرداخت کنند. لازم به ذکر است که فراری 250 فلوید نهمین دستگاه از 16 دستگاه فراری 250 اروپا تولید شده در جهان است.


2- جدیدترین‌ مدل کونیگزگ ترویتا 2010. کونیگزگ ترویتا در دسته‌ی خودرو‌های سوپر اسپرت قرار می‌گیرد که مخصوص مسابقات خیابانی و شتاب 400 متر طراحی ‌شده است. این خودرو از یک موتور 4.8 لیتری 8 سیلندر V شکل همراه با دو توربو شارژر با توان خروجی 1018 اسب بخار بهره می‌برد. این غول شتاب تنها در 2.9 ثانیه می‌تواند سرعت خود را از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. قیمت تعیین ‌شده‌ی فلوید برای این خودروی لوکس و قدرتمند 3.088 میلیون دلار یعنی حدود 10 میلیارد تومان است.


1- فراری Enzo 2003. گران‌قیمت‌ترین خودروی موجود در لیست فلوید، فراری Enzo 2003 است. رنگ بدنه‌ی این خودروی لوکس قرمز کروم است. در نظر داشته باشید که در سراسر جهان، تعداد بسیار محدودی از این خودرو تولید شده است. گران‌قیمت‌ترین خودروی موجود در لیست فلوید، 3.8 میلیون دلار یعنی حدود 11 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
میلاد فاضلی

خودرو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی