دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز

tehranrooz.blog.ir

دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز

tehranrooz.blog.ir

دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
خلافکار سابقه داری که تحت پوشش خرید خودرو و به بهانه اینکه می خواهد خودرو را امتحان کند پشت فرمان نشسته و با تهدید شوکر اقدام به زورگیری و سرقت خودرو می نمود،در آخرین زورگیری توسط مردم دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.
زورگیری خودروهای مدل بالا با تهدید شوکر/ مردم متهم سابقه‌دار را در آخرین زورگیری به دام انداختند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 19:00 شانزدهم مردادماه بر اساس اعلام مرکز پیام فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر دستگیری 1 نفر سارق خودرو در موقعیت خیابان خزانه بخارایی مامورین یگان کلانتری 117جوادیه به محل اعزام شدند.
با حضور ماموران فردی به هویت "مراد" به واحد مراجعه و اظهار داشت: مالک خودرو پژو 405 نقره ای میباشم و فردی به هویت "قادر" قصد خرید ماشین بنده را داشت و از من خواست که رانندگی با ماشین را امتحان کند و پس از نشستن پشت فرمان و رانندگی با آن، از جیب خود یک دستگاه شوکر بیرون آورد و با آن به من حمله ور شد و به همراه لگد زدن به من قصد داشت من را از خودرو به بیرون بیاندازد که در همین حین به یک عابر پیاده برخورد نمود.

شاکی ادامه داد:وی به شدت مصدوم گردید و سپس به یکدستگاه پیکان وانت پارک شده در محل برخورد نمود که خود متهم از ناحیه سر و دست راست مصدوم گردید و سپس از خودرو پیاده و متواری شد و شوکر را به داخل یک سطل زباله پرتاب نمود و کمی جلوتر توسط اهالی متوقف و دستگیر شد و مصدوم عابر پیاده نیز به بیمارستان هفت تیر منتقل شد.

در ادامه شوکر از داخل سطل زباله کشف و ضمیمه پرونده گردید و خودرو پژو شاکی به پارکینگ منتقل و شاکی و متهم به همراه شاهدین حاضر در محل جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شدند.

در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شده وی سابقه دار بوده  و تحت پوشش خرید خودرو پس از اینکه رضایت مالک را جلب می کرده به بهانه اینکه می خواهد خودرو را امتحان کند پشت فرمان نشسته و با تهدید شوکر اقدام به زورگیری و سرقت خودرو می نموده است که متهم در بازجویی های یلیسی به چندین فقره سرقت و زورگیری خودرو های مدل بالا معترف شد.

سرگرد قربانعلی رزم آرا رییس کلانتری 117جوادیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:پرونده متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش و همچنین شناسایی دیگر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی