دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز

tehranrooz.blog.ir

دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز

tehranrooz.blog.ir

دانلود و انتشار جدید ترین مطالب روز
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

کشتار بی‎رحمانه شکارچیان

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ
لاشه 5 رأس گراز وحشی را که شکارچیان بی‎رحم کشته شده بودند کشف و ضبط شد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، ذلقی رئیس اداره‌ی حفاظت محیط‌زیست دورود گفت: یگان اجرایی محیط‌زیست شهرستان دورود  طی گشت و کنترل در منطقه هندکیان شهرستان دورود متأسفانه با لاشه 5 رأس گراز وحشی را که  شکارچیان بی‎رحم کشته شده بودند کشف و ضبط کرد.

وی اظهار کرد: این شکار بی‎رحمانه در منطقه هندکیان به دست 2 متخلف شکار و صید شهرستان دورود روی داد و در آن 5 رأس گراز وحشی به‎طور بی‎رحمانه‎‏ای کشته شدند، در این عملیات که در این هفته انجام شد محیط‎بانان به متخلفان مشکوک می‎شوند و پس از بررسی خودرو گرازها به همراه 2 قبضه اسلحه شکاری و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

ذلقی تصریح کرد: طبق مصوبه جدید شواری عالی محیط‌زیست جریمه هر رأس گراز وحشی 8 میلیون ریال است که از متخلفان اخذ می‎شود.

رئیس اداره‌ی حفاظت محیط‌زیست دورود در پایان گفت: هم‌چنین با توجه به جرم صورت گرفته بین 1 تا 8 ماه حبس برای این متخلفان بی‎رحم از سوی مقامات قضایی در نظر گرفته می‌شود، از مردم طبیعت دوستمان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی با شمار شبانه‎روزی 1540همکاران ما را فوراً مطلع کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی